Úvod

Ahoj všichni.
Znáte seriál Špionky? Ne.
Tak na mé stránce je najdete.
Najdete zde, ale i omalovánky Winx, psaní a obrázky o WITCH, různá hlasování a odkazy na Dollz makery ( Výrobu panenek ), a další úžasné věci. Pokud vás něco napadne např. jak vylepšit můj blog, tak samozřejmě napište do komentářů.( Nejlépe do toho který je 
ihned pod úvodem.
Zda budete něco potřebovat (cokoli) napište mi na
Email : Aninka.Z@seznam.cz


středa 5. prosince 2007

Soutěž

Tak za chvíly přijde Mikuláš. Nebo možná už přišel. Tak mě napadlo uspořádat takovou malou soutěž. Pošlete mi na email obrázek ( vlastní ) Mikuláše, Čerta a Anděla. Vyberte sikterého chcete. Můžete ale i poslat pouze popis. Například : má dlouhý bílý vous, nebo že má obrovský pytel na zádech. Pro každého kdo mi tento obrázek nebo popis pošle, připravím diplom dle jeho přání.
Pošlete mi, ale i námět, jaký byste chtěli aby váš obrázek vypadal. ( Jaký obrázek : pes - Bernardýn, Mikuláš........ Co chcete. )


Email ( je i v úvodu ) : Aninka.Z@seznam.cz


   

Žádné komentáře: