Úvod

Ahoj všichni.
Znáte seriál Špionky? Ne.
Tak na mé stránce je najdete.
Najdete zde, ale i omalovánky Winx, psaní a obrázky o WITCH, různá hlasování a odkazy na Dollz makery ( Výrobu panenek ), a další úžasné věci. Pokud vás něco napadne např. jak vylepšit můj blog, tak samozřejmě napište do komentářů.( Nejlépe do toho který je 
ihned pod úvodem.
Zda budete něco potřebovat (cokoli) napište mi na
Email : Aninka.Z@seznam.cz


středa 26. září 2007

Zrádný černokněžník

Zrádný černokněžník

Naleznete ho na obecních pozemcích.
Má na sobě černý klobouk, černý plášť, celkem dlouhý (čarodějnický) knír,...(vše má černé).

Takto vás okrade.(Do vašich aktivit se vám napíše, že vás chce jen pozdravit.
Já jsem si řekla proč ne? Co na tom může být špatného? Tak jsem se s ním pozdravila( mimochodem vy s ním mluvit nemůžete) a on mi za to ukradl peníze!8cO
Mně ukradl 150§.

Pokud už vás okradl můžete dělat jen jediné, buď mu dát co proto (jako např. já),
nebo to ihned ohlásit na policii.
Zapoměla jsem říci, že když ho zmlátíte a vyhrajete (musite mít dobrou fyzičku), tak vám vaše peníze vrátí. A když prohrajete tak máte smůlu.




Žádné komentáře: