Úvod

Ahoj všichni.
Znáte seriál Špionky? Ne.
Tak na mé stránce je najdete.
Najdete zde, ale i omalovánky Winx, psaní a obrázky o WITCH, různá hlasování a odkazy na Dollz makery ( Výrobu panenek ), a další úžasné věci. Pokud vás něco napadne např. jak vylepšit můj blog, tak samozřejmě napište do komentářů.( Nejlépe do toho který je 
ihned pod úvodem.
Zda budete něco potřebovat (cokoli) napište mi na
Email : Aninka.Z@seznam.cz


sobota 9. února 2008

Mám 1 velmi důležitou prosbu

Potřebovala bych od každého z vás abyste navštívil 1 blog.

Já jsem totiž jako špionka na jednom blogu (adresu najdete v odkazech).
Jmenuji se tam špionka Anďa.
A tento blog souvisí s 1 misí.
V této misi se jedná o to aby na blog přišlo co nejvíce lidí.Čím více lidí, tím více bodů a Kš (Korun špionských). Takže prosím přijďte na ,, můj " blog.  

Je to pro mě velice důležité.
Pokud budete chtít, tak vám za navštěvnost udělám i diplom. Jen do komentářů napište svou emailovou adresu a co chcete na diplom.


Mockrát vám děkuji



Stránka je..... 

ZDE



4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

diplom...

Anonymní řekl(a)...

Romano potřebuju vědět tvoji emailovou adresu a co na něj chceš.

Anonymní řekl(a)...

Mockrát vám děkuju za vaši pomoc.
=o)

Anonymní řekl(a)...

ahooj, u mě na blogu je zas bleskowka tak se prosíím wšichni zapojte =) srry za reklamu..