Úvod

Ahoj všichni.
Znáte seriál Špionky? Ne.
Tak na mé stránce je najdete.
Najdete zde, ale i omalovánky Winx, psaní a obrázky o WITCH, různá hlasování a odkazy na Dollz makery ( Výrobu panenek ), a další úžasné věci. Pokud vás něco napadne např. jak vylepšit můj blog, tak samozřejmě napište do komentářů.( Nejlépe do toho který je 
ihned pod úvodem.
Zda budete něco potřebovat (cokoli) napište mi na
Email : Aninka.Z@seznam.cz


pátek 18. ledna 2008

Hurá!!!

Už na můj blog přišlo 1000 lidí !!!

Takže jsem se rozhodla každému, který napíše alespoň 1 komentář k tomuto článku udělat, buď diplom s čím bude chtím, nebo klikací ikonky samozřejmě s jakým obrázkem bude chtít, a nebo pokud
si napíše, že chce překvapit, tak dostane nějaké překvapení ( pozadí
na PC, animaci, obrázek, diplom..... )
Takže pokud napíšete komentář a k němu svůj email, tak máte zajištěnou výhru. 

Takže prosím, pište, pište, pište, pište a znovu pište komentáře.

Mockrát vám děkuji, že navštěvujete můj blog.




Obrázek : deviantart

1 komentář:

Andik řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.